CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Feb 1, 2011

balik kuantan..

da lme ta update blog..hee~ ta la lme sgt pon..juz takde idea bez na di ceritekan..haih..mase berlalu cepat jek..aiyoo..cuti da nak abes lorrhh~~cuti rase mcm kejap jek..lau masuk sem t..rase mcm lameee jee..dah2 la tu kina ooii..sdor la dri..hee~..tiket da bli awl2 takot habies..bese la musim raye ni..sabtu ni da nak balek..malas pon ade..exited la gi la ..ta saba nak tau result..hope usaha ku slama ni berhasil/..aminn~~..hee..skunk ni sume dmm.kakak aku 1 fmly dmm..ank2 ta g skewl..mlm ni mak aku lak dmm..jgn la aku lak yg dmm sudah..yg aku pening kan skunk ni..musim banjir yg sgt membimbangkan..kebanyakan nye di pahang..da la aku akan ke sane naik bus..hope sume berjalan lancar je..korg doakan aku slamat pergi dan sampai k..thankz..

No comments:

Post a Comment

t. E. m A N

t. E. m A N