CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Mar 21, 2011

kejap noo cuti nye

haha..mcm kelakar pulak.ta sempat na cite sal cuti nan seminggu..sebab mse cuti xde tenet kat uma,
sbb ta byr la.sbb tu arini aku akan cite ape yg terjadi mase cuti yg lepas./....haha duk uma di ipoh sgt la bergumbira 
.melayan ank2 sdare aku yg da bertujuh..
mse cuti aku byk abiskan mse dgn ank2 sdare aku je..aku mmg da di besarkan dgn style fmly type..
so...t lau aku na buka bbysister pon bley..hahah :p..seronok layan dak2 ni...tp ade mase akan menjadi garang gak achu mereka ni..
ari ahad aritu aku blek kuantan..besela semingu je cuti..
budak skola cuti skola aku pon ikut la cuti..
arini isnin ..ahhh..setelah hati kecewa dpt result test highway..then di arah untuk buat 9 soklan untuk memperbaiki kesalahan ..hahah..bukan aku je..1 kelas kot..hihi..tp xpe
2 minggu lg na anta..kelas ptg lak dpt lak test 1 design ..halamak..resut ok ,tp hope yg lagi baik sebnrye..
byk aku sendri yg wat error..haaiih..kecewa skali lg..
sebok2 sal test tu..ade lg mse bercrite sal dinner dda..
sbenarnye dda akan wat dinner tok dak2 dda lah an..then..
sambutan mcm ta best...tp geng2 aku ni jenis ramai best kteowg g, bru syok na menyemak skali..
byaran tu ta kesah sbnarye mengisahkan da nak habis sem ni..
.time  ni la na melaram konon la..(lam aty aku ni )
padahal nak pakai bju pe pon ta tau..hahaha..! pakai bju spogebob k gak!!



No comments:

Post a Comment

t. E. m A N

t. E. m A N